Motorforum.nu

ForumOff Topic

Första vårturen?

Startad av MoPar 66 · 2004-04-15 · 3 svar

MoPar 66Trådstart
Har Skywalker varit ute på sin första vår tur eller :e :e :e ??
buriedrider.jpg
Krister Lindholm
Hehe.. Galghumor på hög nivå! :e
tordpet
Med skotern eller vad? §jr ;)
Tobbe
he he he :e

Fler trådar i Off Topic