Hittade detta på webhotellets supportsidor:
När jag går in på min sida får jag "Request Cannot Be Serviced"?
Skapad:: 2002-09-06 Uppdaterad: 2002-09-07
F När jag går in på min sida får jag "Request Cannot Be Serviced"?
S Troligtvis använder sajten för mycket cpu kraft.
Vad man kan göra är att man opimerar sina script det kan opckså bero på något script som har hängt sig. Om det inte hjälper konta oss för uppgradering.
MVH Supporten
Troligtvis använder sajten för mycket cpu kraft.
Vad man kan göra är att man opimerar sina script det kan opckså bero på något script som har hängt sig. Om det inte hjälper konta oss för uppgradering.
Detta innebär alltså att PhpBB-gruppen gjort ett forum som inte är bra rent tekniskt? ;)
Dags för nytt webhotell, igen! :e
När jag går in på min sida får jag "Request Cannot Be Serviced"?
Skapad:: 2002-09-06 Uppdaterad: 2002-09-07
F När jag går in på min sida får jag "Request Cannot Be Serviced"?
S Troligtvis använder sajten för mycket cpu kraft.
Vad man kan göra är att man opimerar sina script det kan opckså bero på något script som har hängt sig. Om det inte hjälper konta oss för uppgradering.
MVH Supporten
Troligtvis använder sajten för mycket cpu kraft.
Vad man kan göra är att man opimerar sina script det kan opckså bero på något script som har hängt sig. Om det inte hjälper konta oss för uppgradering.
Detta innebär alltså att PhpBB-gruppen gjort ett forum som inte är bra rent tekniskt? ;)
Dags för nytt webhotell, igen! :e