Hmmm.. Har man inte ultrasnabbt bredband så är det inte värt att ladda hem den ;-)
Getaway in Fredrikstad :)
Som en ploj är den ju bra.
Här kan man se att Norrmän skiter på sig när dom hör sirenen.
Men att ladda hem utan bb är att skjuta sig i foten.
Här kan man se att Norrmän skiter på sig när dom hör sirenen.
Men att ladda hem utan bb är att skjuta sig i foten.