Motorforum.nu

ForumOff Topic

Getaway in Fredrikstad :)

Startad av Krister Lindholm · · 2 svar

Krister LindholmTrådstart
Krister Lindholm
Hmmm.. Har man inte ultrasnabbt bredband så är det inte värt att ladda hem den ;-)
Lasp
Som en ploj är den ju bra.
Här kan man se att Norrmän skiter på sig när dom hör sirenen.
Men att ladda hem utan bb är att skjuta sig i foten.

Fler trådar i Off Topic