Vad säger man? Världsklass!!! :D :e
https://nazgul.homeip.net/files/get%20away%20in%20lappland.mpg
:e
btw, snott från https://svenskahotlaps.homeip.net/~frank/ ;-)
_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2002-01-15 19:08 ]
:e
btw, snott från https://svenskahotlaps.homeip.net/~frank/ ;-)
_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2002-01-15 19:08 ]