mpeg... :-)
Getaway in Stockholm
Quote:
On 2001-11-05 21:17, hp wrote:
mpeg... :-)
mpeg... :-)
:OO
Tror nog du får ta o praktisera "Privata meddelanden" till ett par personer nu ;-)
Fixat...
Piiip, piiip, piiip
avbryt efterföljandet, helikopter är på väg. Klart slut...
:e
_________________
// Har du en sportskoter att sälja? Maila... //
[ Detta Inlägg ändrades av: hp den 2001-11-07 13:12 ]
avbryt efterföljandet, helikopter är på väg. Klart slut...
:e
_________________
// Har du en sportskoter att sälja? Maila... //
[ Detta Inlägg ändrades av: hp den 2001-11-07 13:12 ]
Fy faen va grym! :o
Idiotiskt, men grymt! :e
Grymt skönt bilarna lät oxå :h
Idiotiskt, men grymt! :e
Grymt skönt bilarna lät oxå :h
Det pyser vid växlingarna, störtskönt.
Dumpen?
Jokke, för mig som pungat ut me 300 spänn e den inte lika grym :(
Jokke, för mig som pungat ut me 300 spänn e den inte lika grym :(
Någon som har sett Getaway 6?
Isåfall, är den lika dålig som 5:an?
Isåfall, är den lika dålig som 5:an?