Motorforum.nu

ForumOff Topic

Getaway in Stockholm

Startad av – · · 22 svar

·
mpeg... :-)
Anonymous
Quote:
On 2001-11-05 21:17, hp wrote:
mpeg... :-)

:OO

Tror nog du får ta o praktisera "Privata meddelanden" till ett par personer nu ;-)
·
Fixat...
·
Piiip, piiip, piiip

avbryt efterföljandet, helikopter är på väg. Klart slut...

:e
_________________
// Har du en sportskoter att sälja? Maila... //

[ Detta Inlägg ändrades av: hp den 2001-11-07 13:12 ]
Anonymous
Fy faen va grym! :o

Idiotiskt, men grymt! :e

Grymt skönt bilarna lät oxå :h
·
Det pyser vid växlingarna, störtskönt.
Racerankan
Dumpen?

Jokke, för mig som pungat ut me 300 spänn e den inte lika grym :(
Christer Gustafson
Någon som har sett Getaway 6?
Isåfall, är den lika dålig som 5:an?