Nu har jag beställt nya GIS och bör väl få den om några veckor. Är det någon som har sett den?
Vad tycker ni om det?
Jag tycker att det behövs nån typ av bana som man får köra legal gatracing på.
Hmmm... Jag har letat som en gnu efter en DivX på den! Nån som har?
Den har inte släppts än så det är ett H att få tag på den.
Jag ser fram emot en länk till den här när den rippats ;-)
Enligt Qvarnström ska filmerna börja packas imorgon så de första exemplaren når beställarna på måndag.
Quote:
On 2001-10-26 18:23, Racerankan wrote:
Enligt Qvarnström ska filmerna börja packas imorgon så de första exemplaren når beställarna på måndag.
Om man börjar packa filmerna imorrn, är det inte då ganska överambitiöst att folk ska få sina på måndag, ja menar, använder de posten så lär det ju inte bli denna måndag ;-)
Nu har de tydligen börjat anlända, så det lär väl inte dröja innan den flyter runt ute på nätet :-)
Tydligen skulle den dock vara ganska kass :l
Fick inte min idag. Får hoppas den kommer imorgon.
Blev grymt besviken på snutarna som såg ut som cowboys.
Gjorde en liten analys av den första.
Kollade vissa snitt mot mitt kartprogram för att få fram tider och därmed hastigheter.
Är det nån som är intresserad när den nya kommer?
Det lär visst finnas banor som man får köra racing på legalt. En hette visst Gälleråsen och en annan Mantorp sen fanns det visst några till............
Nu finns den ute även på den lite mörkare marknaden har jag sett...
Quote:
On 2001-11-05 07:13, hp wrote:
Nu finns den ute även på den lite mörkare marknaden har jag sett...
Fy skäms, sett men inte fått tag på, nu blir Skywalker elak mot dig §e
Quote:
On 2001-11-05 10:15, JoakimE wrote:
Quote:
On 2001-11-05 07:13, hp wrote:
Nu finns den ute även på den lite mörkare marknaden har jag sett...
Fy skäms, sett men inte fått tag på, nu blir Skywalker elak mot dig §e
Vaa, fattar nada.. Skönt att se förresten att det är lite mera avslappnat förhållande till vissa filer här än på Webforum.
[ Detta Inlägg ändrades av: hp den 2001-11-05 13:55 ]
Quote:
Vaa, fattar nada.. Skönt att se förresten att det är lite mera avslappnat förhållande till vissa filer här än på Webforum.
Ja, här får var o en krångla som de vill... Så länge inget spam förekommer alltså! ;-)
hp:
Quote:
On 2001-10-26 14:26, Skywalker wrote:
Hmmm... Jag har letat som en gnu efter en DivX på den! Nån som har?
;-)
_________________
"Om man kört
Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-11-05 14:06 ]