Motorforum.nu

ForumOff Topic

Gott nytt år!

Startad av Krister Lindholm · · 4 svar

Krister LindholmTrådstart
Hoppas att detta år kommer att bli ett bra motor-år (Dvs att jag får råd att köpa motorcykel ;-) ) & att alla har en riktigt skön baksmälla i morgon! :e
Anonymous
Weeee :-)
Faltan
Hoppas det för att jag är ny här!
Krister Lindholm
Välkommen hit!!!!
Faltan
Man tackar!

Fler trådar i Off Topic