Motorforum.nu

ForumOff Topic

GRATIS ÖL

Startad av Christer Gustafson · 2003-01-23 · 1 svar

Christer GustafsonTrådstart
Hej!
Fick ett tips om hur man kan få gratis öl på bolaget.
De ska börja sälja ett nytt italienskt öl som heter "Caricacell".
Den smakar tydligen ungefär som Kronenburg.
Om man fyller i de uppgifter som efterfrågas på bifogad länk får man
lösa ut 1 6Pack GRATIS på bolaget!!
Det är en kampanj för att lansera Caricacell på den svenska marknaden.
Erbjudandet gäller till den 25/1 2003 så skynda på!!!
https://digilander.libero.it/caricacell/
Ludde_57
Du har humor du...

Fler trådar i Off Topic