Nope, har aldrig skett vad jag minns.
Automatisk urloggning ?? Birp säger nej , men ändå loggas jag ur om jag varit från datan ca 15-30 minuter och måste då logga in mig igen ......
:mad: :mad: irriterande tycker jag
:mad: :mad: irriterande tycker jag