Motorforum.nu

ForumOff Topic

har ni också problem med att ni loggas ut ??

Startad av TotteHBG · 2006-04-01 · 3 svar

TotteHBGTrådstart
Automatisk urloggning ?? Birp säger nej , men ändå loggas jag ur om jag varit från datan ca 15-30 minuter och måste då logga in mig igen ......

:mad: :mad: irriterande tycker jag
Ludde_57
Nope, har aldrig skett vad jag minns.
MoPar 66
alltid inloggad
savanna
alltid inloggad var jag också för några veckor sen , men nu loggas jag ut om jag varit inaktiv en stund........

Om fler har detta problem hör av er

hmmm får kolla med min datakunniga kompis se vad han kan göra

Fler trådar i Off Topic