Motorforum.nu

ForumOff Topic

Hej

Startad av ermik · 2003-09-04 · 2 svar

ermikTrådstart
Hej hopp , då va man nyreggad på detta forum.

Såg rätt många trådar om Ford Mondeo , hur är den allmänna uppfattningen om denna bil?

Jag har haft en Mondeo ´96 RS HGV , som jag körde 10.000 mil med under 3 år ( köpte den 3 år gammal 9000 mil ) utan att den gnällde alltför mkt , det enda som gick sönder bortsett från normalslitage var katalysatorn och ett motstånd till kupefläkten...

I övrigt gjorde den sitt jobb på ett bra sätt tycker jag iaf...

Service o rep +däck +tillbehör ca 750:-/månad sett över hela ägarperioden ( 36 mån )

Köpte den för 98.000 sålde den 3 år / 10.000 mil senare för 45.000

är väl att betrakta som ganska bra?

// ermik
Bozzle
Jag tycker att Mondeon är en bra bil.
Krister Lindholm
Flyttar ämnet till Hot Rod Café där det bättre hör hemma då detta inte är problemlösning.

Fler trådar i Off Topic