Motorforum.nu

ForumOff Topic

Hur är det med svenskan?

Startad av JoakimE · · 4 svar

JoakimETrådstart
"Välkommen till motorforum.nu forums" Stod det i rubriken till välkomstmailet!

Borde det inte vara Välkommen till motorforum.nu's forum :q


[ Detta Inlägg ändrades av: Klös den 2001-10-31 17:13 ]
CarMan
Och du förstod inte vad han menade?
Anonymous
Inte vi som gjort översättninge, tur/otur, välj själv §e

_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart

[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-31 20:56 ]
Klos
Quote:
On 2001-10-31 20:55, JoakimE wrote:
Inte vi som gjort översättninge, tur/otur, välj själv §e

Skyll ifrån dig bara ;-)
Tur/otur vad har det med saken att göra.. *fattar nada* :e
Anonymous
Quote:
On 2001-10-31 22:57, Klös wrote:
Quote:
On 2001-10-31 20:55, JoakimE wrote:
Inte vi som gjort översättninge, tur/otur, välj själv §e

Skyll ifrån dig bara ;-)
Tur/otur vad har det med saken att göra.. *fattar nada* :e
:e
Tja, tänk om jag eller, hemska tanke, Birpe skött översättningen §e

Fler trådar i Off Topic