"Välkommen till motorforum.nu forums" Stod det i rubriken till välkomstmailet!
Borde det inte vara Välkommen till motorforum.nu's forum :q
[ Detta Inlägg ändrades av: Klös den 2001-10-31 17:13 ]
Och du förstod inte vad han menade?
Inte vi som gjort översättninge, tur/otur, välj själv §e
_________________
"Om man kört
Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-31 20:56 ]
Quote:
On 2001-10-31 20:55, JoakimE wrote:
Inte vi som gjort översättninge, tur/otur, välj själv §e
Skyll ifrån dig bara ;-)
Tur/otur vad har det med saken att göra.. *fattar nada* :e
Quote:
On 2001-10-31 22:57, Klös wrote:
Quote:
On 2001-10-31 20:55, JoakimE wrote:
Inte vi som gjort översättninge, tur/otur, välj själv §e
Skyll ifrån dig bara ;-)
Tur/otur vad har det med saken att göra.. *fattar nada* :e
:e
Tja, tänk om jag eller, hemska tanke, Birpe skött översättningen §e