Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Hur byta bult i reaktionsstaget på en 240?

Startad av StefaN · 2005-11-28 · 15 svar

StefaN
Nä, nu har jag inte koll på exakt hur hårt polaren trampade medan jag kladdade med luftnipplarna, men han hade strikta order på att inte trampa i botten. ;)

Hur som helst kändes de mycket bättre idag av nån anledning - jag kanske inte var lika nipprig som just efter att man för första gången bytt huvudcylinder. :e

Dessutom gick gamla Bettan igenom besiktningen för några timmar sen, så det duger uppenbarligen för SBP, även om jag fick en bättre provare den här gången än surkartet för några veckor sen.