Kul om folk kommer tillbaka och rapporterar även när problemen har lösts så andra kan lära sig något.
Hur byta tändmodul?
Nej det är lite tråkigt nog överlag bara ett fåtal som bemödar sig att slutrapportera då problemen lösts, eller om dom alla förblivit olösta,,, för som sagt är även dessa mycket värda för kommande problem på samma tema.