Motorforum.nu

ForumOff Topic

Hur man drar loss en bil ur en snövall, eller inte...

Startad av Anders P · 2004-01-26 · 6 svar

Anders PTrådstart
https://www.raptors-lair.com/blu/misc/snowtowcar.wmv

Liten lektion i konsten att bärga en bil som kört fast i en snövall, eller hur man får försäkringsbolagen att höja försäkringspremierna :e §e
MoPar 66
:e :e :e
CarMan
Hmmm... Länken funkar inte :(
MoPar 66
CarMan wrote:
Hmmm... Länken funkar inte :(
högerklicka spara som 14mb stor
Ludde_57
Lite snopen man blev när de satte in "sista rycket" :o
Varför inte bara dra bilen i sidled, eller skottat lite innan kanske...
CarMan
MoPar 66 wrote:
CarMan wrote:
Hmmm... Länken funkar inte :(
högerklicka spara som 14mb stor

Det var det jag gjorde. Man nu funkar det :)
CarMan
Hmm... Det snöar för lite...
Jag har ju inte hunit testa mina nya kunskaper i hur man drar loss en bil :e

Fler trådar i Off Topic