OOpelMickeTrådstart2003-08-30hur många av er här har fått bensin stopp en regnig sen kväll mitt ute på landet??? §e
själv va de nästan bensin stopp för mig men jag hann vända hem igen för att fylla på en dunk bensin :) :) §e
Jag har nog fått bensin stopp en 10 gånger på landet för man är lat när man ska hem och orkar inte tanka bör tilägas att jag bor på landet har 3 mil till närmsta pump
En gång när jag just hade köpt en gammal honda civic, trodde först jag hade blivit lurad på en söndrig bil :p
numera ligger reservdunken full i bagageutrymmet om i fall att .....
Jag har fått det två gånger, ena gången mitt ute i skogen på vintern. Andra gången 200m före OKQ8.
Bensinmätaren var slut på bilen, så man har kört efter trippmätaren. Första gången så hade man råkat nollställa den även fast den inte var nytankad. Andra gången så räknade jag lite fel.
KKrister Lindholm2003-09-01 · #Jag blåste om en skolbuss med MC & fick soppatorsk 1km efter det.. liiiite pinsamt ;)
det hände rätt ofta i unga år att man fick soppa stopp :(
nu förtiden har man dels en "snålare"bil och kanske lite mer förstånd att tanka och lite mer pengar
kommer ihåg en gång för många år sen nere på uppsalaslätten kl 04 tiden fick gå in till en bonde och köpa disel (passat disel) :r
vilka minnen ,nu vart man nostalgisk :OO
johan