Motorforum.nu

ForumOff Topic

Hur många er har körkort?

Startad av kaj19 · 2002-06-01 · 12 svar

kaj19Trådstart
Hur många av er har kör kort? Själv så har jag inte kör....
tordpet
Jag har ;)
Anonymous
snart :OO :h
CarMan
:upp
Jag har! Jag är inne på mitt andra :)
Faltan
Vad då?? Sitter inne på vitt andra körkort? :q :q :q
CarMan
Om man kör lite fort så kan det hända att man får cyckla till jobbet ett par dagar
:)
Illern
Jag greppade mitt kort 020208 så det är rätt färskt!

Men jag längtar till 040208 får då vågar man gasa lite till!

Bilen toppar ju bara 190 =)
Krister Lindholm
190.... DÅ har man 2 växlar kvar! :p :h :e
tordpet
Skywalker wrote:
190.... DÅ har man 2 växlar kvar! :p :h :e
Med din Jetta va? :p ;)
Krister Lindholm
Nja, vi blandar inte in Jettan i nuläget ;)

Btw.. Jag har både A & B-kort.
Illern
Skywalker wrote:
190.... DÅ har man 2 växlar kvar! :p :h :e

Äh mes jag har ju en rätt trevlig vinter bil iaf!!

Bakhjulsdrift POWWA!!!

Idag höll jag i och försig köra av vägen!!
130km/h på en gammal kurvig 50 väg!

Det skrek rätt fett om däcken!
+ att jag sumpa en navkapsel!

Men men det det gick bra iaf!
tordpet
Skywalker wrote:
Nja, vi blandar inte in Jettan i nuläget ;)
Okej, då är du värre än mig för min Camaro gjorde inte 190 på ettan. ;)
Krister Lindholm
Never underestimate the power of POWERGLIDE §e

Fler trådar i Off Topic