Kkaj19Trådstart2002-06-01Hur många av er har kör kort? Själv så har jag inte kör....
:upp
Jag har! Jag är inne på mitt andra :)
Vad då?? Sitter inne på vitt andra körkort? :q :q :q
Om man kör lite fort så kan det hända att man får cyckla till jobbet ett par dagar
:)
Jag greppade mitt kort 020208 så det är rätt färskt!
Men jag längtar till 040208 får då vågar man gasa lite till!
Bilen toppar ju bara 190 =)
KKrister Lindholm2002-06-02 · #190.... DÅ har man 2 växlar kvar! :p :h :e
KKrister Lindholm2002-06-03 · #Nja, vi blandar inte in Jettan i nuläget ;)
Btw.. Jag har både A & B-kort.
Skywalker wrote:
190.... DÅ har man 2 växlar kvar! :p :h :e
Äh mes jag har ju en rätt trevlig vinter bil iaf!!
Bakhjulsdrift POWWA!!!
Idag höll jag i och försig köra av vägen!!
130km/h på en gammal kurvig 50 väg!
Det skrek rätt fett om däcken!
+ att jag sumpa en navkapsel!
Men men det det gick bra iaf!
Skywalker wrote:
Nja, vi blandar inte in Jettan i nuläget ;)
Okej, då är du värre än mig för min Camaro gjorde inte 190 på ettan. ;)
KKrister Lindholm2002-06-03 · #Never underestimate the power of POWERGLIDE §e