Aldrig tänkt på att smaken kan vara olika ?
Vad baserar du din avsmak mot Citroën på ?
Anders P wrote:
Aldrig tänkt på att smaken kan vara olika ?
Vad baserar du din avsmak mot Citroën på ?
visst är smaken olika men jag tycker då iallafall att citroen är ful jag är dåligt på vad dom har för modeller men prestige modellen från 80 talet är då inte så fin jämfört med en volvo, ford, opel, saab,bmw mfl från det årtalet. Men på senare tid har ju citroen gjort lite finare bilar tycker jag men som du säger så är smaken olika ;)