Om det nu är den skivan som sitter allra längst ner så kommer jag inte åt den... Det låter lite svagt vid remmarna, typ som att generatorremmen inte skulle vara spänd. Det är den dock så teorin om den lösa skivan får jag forska vidare i mha ngn mek.
En fråga dock: är den lösa skivan fortfarande rimligt när bilen går som en klocka så fort den blir varm?
En fråga dock: är den lösa skivan fortfarande rimligt när bilen går som en klocka så fort den blir varm?