Motorforum.nu

ForumOff Topic

Idioter som parkerar

Startad av Hyundairaggaren · 2003-12-28 · 0 svar

HyundairaggarenTrådstart
Nu har jag blivit påbackad igen. Bilen har inte rullat 1000 mil och två vackra märken har den.. vad sätter man dit i hörnet, så att den sabbar bilen som försöker fickparkera omkull min bil, men ändå inte skadar förbipassernade gångtrafikanter?

Ser jag en bil med ett gult märke blir det en känga. *sur* :(

Fler trådar i Off Topic