Motorforum.nu

ForumOff Topic

Inget speciellt men.......

Startad av Krister Lindholm · · 5 svar

Krister LindholmTrådstart
...Ska jag länka er från min sida??

Tjusig lösning på tidigare problem, ha en
bra dag i Dalarna.

Mvh/pele
Krister Lindholm
Visst! Vi byter gärna länkar med andra motorrelaterade sidor!

Jag grejar in dig "där nere" på en gång! :-)
Pele
Wow!! har du en logga eller ska jag bara
skriva??

/Pele
Krister Lindholm
Du gör som du vill!

Länka till denna bild: https://motorforum.nu/images/forumlogga.gif om du vill...
Pele
Jag (än så länge) har den som text
på förstasidan, sen får vi se hur det nlir.

Trevlig Helg/Pele
Krister Lindholm
Tjusigt!!!

Fler trådar i Off Topic