Motorforum.nu

ForumOff Topic

Inget sportforum

Startad av zebastian_berg · 2004-01-28 · 3 svar

zebastian_bergTrådstart
Jag vet att det här inte är ett sportforum.. men jag vill bara säga att Staffan Olsson i svenska handbollslandslaget är fantamig den sämsta jävla spelaren.. drar på sig 2 helt jävla onödiga utvisningar de sista 15 minuterna på matchen.... o dessutom slarvar han bort en massa jävla bollar för att han hoppar runt som en jävla kanin o fumlar med bollen.. TAKE A HINT STAFFAN, RETIRE!! usch, va sur ja blir... X(


Förlåt mig... ville bara säga vad jag känner.. :)
Krister Lindholm
Eftersom detta inte har ett smack med bilar att göra passar det bäst här, men bollsport öht kan vi väl lämna utanför motorforum hoppas jag? ;)

(Hoppas sverige förlorar..)
mekaren82
Håler med fulständigt att sverige var helt jävla värdelösa X(
OpelMicke
zebastian_berg wrote:
Jag vet att det här inte är ett sportforum.. men jag vill bara säga att Staffan Olsson i svenska handbollslandslaget är fantamig den sämsta jävla spelaren.. drar på sig 2 helt jävla onödiga utvisningar de sista 15 minuterna på matchen.... o dessutom slarvar han bort en massa jävla bollar för att han hoppar runt som en jävla kanin o fumlar med bollen.. TAKE A HINT STAFFAN, RETIRE!! usch, va sur ja blir... X(


Förlåt mig... ville bara säga vad jag känner.. :)

om det inte finns nåt sportforum så kan väl du göra en hemsida tex www.sportforum.nu kanske??

Fler trådar i Off Topic