Zzebastian_bergTrådstart2004-01-28Jag vet att det här inte är ett sportforum.. men jag vill bara säga att Staffan Olsson i svenska handbollslandslaget är fantamig den sämsta jävla spelaren.. drar på sig 2 helt jävla onödiga utvisningar de sista 15 minuterna på matchen.... o dessutom slarvar han bort en massa jävla bollar för att han hoppar runt som en jävla kanin o fumlar med bollen.. TAKE A HINT STAFFAN, RETIRE!! usch, va sur ja blir... X(
Förlåt mig... ville bara säga vad jag känner.. :)
KKrister Lindholm2004-01-29 · #Eftersom detta inte har ett smack med bilar att göra passar det bäst här, men bollsport öht kan vi väl lämna utanför motorforum hoppas jag? ;)
(Hoppas sverige förlorar..)
Håler med fulständigt att sverige var helt jävla värdelösa X(
zebastian_berg wrote:
Jag vet att det här inte är ett sportforum.. men jag vill bara säga att Staffan Olsson i svenska handbollslandslaget är fantamig den sämsta jävla spelaren.. drar på sig 2 helt jävla onödiga utvisningar de sista 15 minuterna på matchen.... o dessutom slarvar han bort en massa jävla bollar för att han hoppar runt som en jävla kanin o fumlar med bollen.. TAKE A HINT STAFFAN, RETIRE!! usch, va sur ja blir... X(
Förlåt mig... ville bara säga vad jag känner.. :)
om det inte finns nåt sportforum så kan väl du göra en hemsida tex
www.sportforum.nu kanske??