HHertigenTrådstart2003-05-13Hej,
Det enda jag har kvar är uppkörningen, men jag fick lite problem med min förre trafikskolelärare så jag la av på den trafikskolan.
Nu vill jag till en ordentlig trafikskola. Jag funderar på att ta en intensivkurs så jag får det överstökat på 1-2 veckor. Är detta möjligt i Stockholm?
Lite tips tack.
Tillsvidare....
Hej!
jag tog en intensiv kurs i Falun i Dalarna Nordstans bil o mc skola heter den har tyvärr ej numret kvar. Där får du köra 2 till 3 gånger per dag
det funkade för mig då ska det väl funka för dig.
Lycka till
Mvh Micke
På tal om intensivkurser, hur kan de få uppskrivningstider samt uppkörningstider så snabbt när vanliga körskolor har upp till två månaders väntetid?
Betalar de mer för platserna? Sen kan man ju inte få en uppkörningstid innan man skrivit upp.
Nån som VET hur det fungerar?
jag tror att dom trafikskolorna som har intensiv utbildning har förtur på dom tiderna som finns lediga.
Man Måste först skriva upp innan man kan få en tid för uppkörning.
Micke
Grönlunds i Solna verkar bra! Jag kan ta det på 5 dagar med start nästa vecka om jag vill.
Lycka till.
Men om du ändå vill ha nummret till Nordstans Trafikskola i Falun så är det; 023-121 70