KKrister LindholmTrådstartSåg ni matchen mot Kanada igår? Det var grym hockey! :D
Japp...visst såg man den, kanon match :D
Nu börjar jag tro på tre kronor. Sudden är ju bara för grym. 7-1 är inte illa, även om det är ett b-lag som tyskland.
Jag tror också på Tre Kronor!
Eller vänta, jag såg ju precis matchen mot Vitryssland... Hmmmmm.... :o
Fy fan vilket skitmål (3-4) X(
*besviken*
Quote:
On 2002-02-20 23:04, PeW wrote:
Fy fan vilket skitmål (3-4) X(
*besviken*
Du menar "Fy fan vilken skitmålvakt" :x
Det finns ingenting att skylla på. Salo läckte som ett såll och släppte in 20% av dom skott han fick på sig.
Jo...visst var det Salo som schabblade. Men hela dj***a laget var ju skit. Bättre hockey hittar man i div4 §e
Jag vet, jag borde inte, men, FAN VAD JAG SKRATTAR ÅT MINA JOBBARKOMPISARS SNOPNA MINER §e
R:Tjena boys. BTW, Är wf hackad? någon som vet?
_________________
/frankof
Orkar inte just nu
[ Detta Inlägg ändrades av: frankof den 2002-02-21 18:42 ]
Quote:
On 2002-02-21 18:37, frankof wrote:
R:Tjena boys. BTW, Är wf hackad? någon som vet?
wF har haft en diskkrasch verkar det som, urusel timing mao ;-) :(
Japps, & alla tips på hårdvarusponsorer mottages med tacksamhet!
Och kolla in länken högst upp på detta forum ;-)