Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ishockey

Startad av Krister Lindholm · · 13 svar

Krister LindholmTrådstart
Såg ni matchen mot Kanada igår? Det var grym hockey! :D
JohnnyWisher
Japp...visst såg man den, kanon match :D

Krister Lindholm
Eyyyyy!!! Sport???? ;-)
Goran
Nu börjar jag tro på tre kronor. Sudden är ju bara för grym. 7-1 är inte illa, även om det är ett b-lag som tyskland.
stefano
Jag tror också på Tre Kronor!

Eller vänta, jag såg ju precis matchen mot Vitryssland... Hmmmmm.... :o
flodis
Fy fan vilket skitmål (3-4) X(

*besviken*
Krister Lindholm
Quote:
On 2002-02-20 22:28, sgtpepper wrote:

Eller vänta, jag såg ju precis matchen mot Vitryssland... Hmmmmm.... :o

HA! Den missade jag! :e
hakanrode
Quote:
On 2002-02-20 23:04, PeW wrote:
Fy fan vilket skitmål (3-4) X(

*besviken*

Du menar "Fy fan vilken skitmålvakt" :x

Det finns ingenting att skylla på. Salo läckte som ett såll och släppte in 20% av dom skott han fick på sig.
flodis
Jo...visst var det Salo som schabblade. Men hela dj***a laget var ju skit. Bättre hockey hittar man i div4 §e
Gubbe med hatt
Jag vet, jag borde inte, men, FAN VAD JAG SKRATTAR ÅT MINA JOBBARKOMPISARS SNOPNA MINER §e

R:Tjena boys. BTW, Är wf hackad? någon som vet?
_________________
/frankof

Orkar inte just nu

[ Detta Inlägg ändrades av: frankof den 2002-02-21 18:42 ]
Anonymous
Quote:
On 2002-02-21 18:37, frankof wrote:
R:Tjena boys. BTW, Är wf hackad? någon som vet?

wF har haft en diskkrasch verkar det som, urusel timing mao ;-) :(
Krister Lindholm
Japps, & alla tips på hårdvarusponsorer mottages med tacksamhet!
flodis
Och kolla in länken högst upp på detta forum ;-)
Krister Lindholm
Infon flyttad till https://webforum.mine.nu/ :-)

Fler trådar i Off Topic