Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Känns som att köra på smält smör...?

Startad av Bjoornen · 2011-03-31 · 15 svar

Nitrogen
Jag har liknande fenomen på min passat.. Men jag tror inte jag har tid att kolla på de angivna tidpunkterna. Tror du jag kan ta alltihop vid 5-tiden? Förlåt, kunde inte låta bli!!! :h:h