Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

kass bränsle pump???

Startad av jonny69 · 2007-09-29 · 16 svar

slirfeldt
Ajdå,, detta bör inte kunna hända om bränsletrycks regulatorn är fungerande, men visst är någon slangklämma dåligt dragen så kan den tryckas av, för det är ändå drygt 2-3 bar i ett bränslesystem.
SAAB-Calle
får väl kolla på fredag vad som hänt.Hoppas bara inte slangen och klämmorna har ramlat av och ligger i tanken:l.men man kanske kommer åt om man kör in hela armen och rota runt i tanken:e.