Ajdå,, detta bör inte kunna hända om bränsletrycks regulatorn är fungerande, men visst är någon slangklämma dåligt dragen så kan den tryckas av, för det är ändå drygt 2-3 bar i ett bränslesystem.
kass bränsle pump???
får väl kolla på fredag vad som hänt.Hoppas bara inte slangen och klämmorna har ramlat av och ligger i tanken:l.men man kanske kommer åt om man kör in hela armen och rota runt i tanken:e.