det gör det om man ställer in tiden i sin profil rätt (CET+2 under sommartid) ;)
Är inte klockan på första sidan är 2 timmar fel?
Det ståd så här på först sidan.
Lokal tid (för forumet) 18 Jul 2002 08:53
Men borde det inte står så här?
Lokal tid (för forumet) 18 Jul 2002 10:53
Det ståd så här på först sidan.
Lokal tid (för forumet) 18 Jul 2002 08:53
Men borde det inte står så här?
Lokal tid (för forumet) 18 Jul 2002 10:53