Motorforum.nu

ForumOff Topic

Klockan?

Startad av kaj19 · 2002-07-18 · 4 svar

kaj19Trådstart
Är inte klockan på första sidan är 2 timmar fel?

Det ståd så här på först sidan.
Lokal tid (för forumet) 18 Jul 2002 08:53

Men borde det inte står så här?
Lokal tid (för forumet) 18 Jul 2002 10:53
Anonymous
det gör det om man ställer in tiden i sin profil rätt (CET+2 under sommartid) ;)
OpelMicke
jo klockan på forumet visar ibland en timme efter eller en timme före ibland
Krister Lindholm
Som JoakimE säger: Ställ in i er profil så det stämmer.
OpelMicke
OK

Fler trådar i Off Topic