Motorforum.nu

ForumOff Topic

Kommer ni ut ur rummet ?

Startad av Anders P · 2004-02-18 · 18 svar

Anders PTrådstart
https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html

Tar ni er ut ?
Har hållit på halva dagen av & till, men är inlåst än :(
obelix
Japp....

Busenkelt... :p §e :e
Ludde_57
Busenkelt, my ass!
Isåfall har du gjort "rummet" tidigare.

Ingen annan som provat ?
CarMan
Länken funkar ju inte
Ludde_57
Konstigt, provade direkt efter postningen och då fungerade den.
Kanske har brakat ihop p.g.a många besökare, pröva senare.



Provade i ett annat fönster och då fungerade den, https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html
obelix
Anders P wrote:
Busenkelt, my ass!
Isåfall har du gjort "rummet" tidigare.

Ingen annan som provat ?
Det var busenkelt när jag gjorde det för femtielfte gången med lite hjälp... :e
Tobbe
Jag letar efter batteriet till bandaren *grrr*
Tips ? :p
Ludde_57
Titta runt sängen ;)
Gardinen är också ett hett tips.
Och för att bespara dig en massa svordomar, det finns inget under sängen.
Greymane
Hur får man reda på koden till kassaskåpet :q
beolover
Anders P wrote:
https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html

Tar ni er ut ?
Har hållit på halva dagen av & till, men är inlåst än :(

jasså de är så du får dagarna att gå på jobbet , sitter bara å leker med musen :OO
obelix
Torino GT wrote:
Hur får man reda på koden till kassaskåpet :q
Du måste titta på filmen...
Ludde_57
Att titta på filmen ger tyvärr ingen ledtråd till koden, kolla på alla saker du har hittat, där finns en ledtråd till koden.
Ludde_57
johan wrote:
Anders P wrote:
https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html

Tar ni er ut ?
Har hållit på halva dagen av & till, men är inlåst än :(

jasså de är så du får dagarna att gå på jobbet , sitter bara å leker med musen :OO
ja naturligtvis, vad trodde du :p
Vad leker du själv med, joysticken ? §e
beolover
joystick ? nope , men med musen :e
OpelMicke
johan wrote:
joystick ? nope , men med musen :e

när man klickar på sidan så händer inget :(

Fler trådar i Off Topic