AAnders PTrådstart2004-02-18https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html
Tar ni er ut ?
Har hållit på halva dagen av & till, men är inlåst än :(
Japp....
Busenkelt... :p §e :e
Busenkelt, my ass!
Isåfall har du gjort "rummet" tidigare.
Ingen annan som provat ?
Konstigt, provade direkt efter postningen och då fungerade den.
Kanske har brakat ihop p.g.a många besökare, pröva senare.
Provade i ett annat fönster och då fungerade den,
https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html
Anders P wrote:
Busenkelt, my ass!
Isåfall har du gjort "rummet" tidigare.
Ingen annan som provat ?
Det var busenkelt när jag gjorde det för femtielfte gången med lite hjälp... :e
Jag letar efter batteriet till bandaren *grrr*
Tips ? :p
Titta runt sängen ;)
Gardinen är också ett hett tips.
Och för att bespara dig en massa svordomar, det finns inget under sängen.
Hur får man reda på koden till kassaskåpet :q
Anders P wrote:
https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html
Tar ni er ut ?
Har hållit på halva dagen av & till, men är inlåst än :(
jasså de är så du får dagarna att gå på jobbet , sitter bara å leker med musen :OO
Torino GT wrote:
Hur får man reda på koden till kassaskåpet :q
Du måste titta på filmen...
Att titta på filmen ger tyvärr ingen ledtråd till koden, kolla på alla saker du har hittat, där finns en ledtråd till koden.
johan wrote:
Anders P wrote:
https://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html
Tar ni er ut ?
Har hållit på halva dagen av & till, men är inlåst än :(
jasså de är så du får dagarna att gå på jobbet , sitter bara å leker med musen :OO
ja naturligtvis, vad trodde du :p
Vad leker du själv med, joysticken ? §e
joystick ? nope , men med musen :e
johan wrote:
joystick ? nope , men med musen :e
när man klickar på sidan så händer inget :(