Ta ett snack med regeringen istället, det är dom som bestämmer ang privat inlämnade bilar..
Försäkringsbolagen ställer krav på avregistrering inom 14 dagar på de bilar vi tar över från dom.
Själv tycker jag att det är enbart bra att bilar som lämnas till en bildemontering inte hamnar på vägen igen! Det finns ju en skrälldus med anledningar till att de hamnar på skroten till att börja med ;)
Försäkringsbolagen ställer krav på avregistrering inom 14 dagar på de bilar vi tar över från dom.
Själv tycker jag att det är enbart bra att bilar som lämnas till en bildemontering inte hamnar på vägen igen! Det finns ju en skrälldus med anledningar till att de hamnar på skroten till att börja med ;)