Motorforum.nu

ForumOff Topic

Körkort MC

Startad av Tobbe · 2002-12-10 · 3 svar

TobbeTrådstart
Hejsan jag vill ta mitt mc-kort, jag hade tänkt att plugga hemma och sen skriva upp och sköta körningen på en körskola
Kan man det? Vad ställs för krav på att man följer läroplanen? Hur "bevisar" man att man följer läroplanen?
Tänkte läsa i mina körskoleböcker samt göra proven på datorn.
Krister Lindholm
Beviset är väl att du klarar proven i samband med uppkörningen antar jag... ;)
beolover
Om du ska plugga hemma kan jag rekomendera ett data program "Bonniers körskoleprogram " hade själv en jävla nytta av de när jag tog CE kort .

johan
Tobbe
johan wrote:
Om du ska plugga hemma kan jag rekomendera ett data program "Bonniers körskoleprogram " hade själv en jävla nytta av de när jag tog CE kort .

johan

Ja det är det jag har tänkt andvända, håller med dig , suvuränt program. :)

Fler trådar i Off Topic