Beviset är väl att du klarar proven i samband med uppkörningen antar jag... ;)
Hejsan jag vill ta mitt mc-kort, jag hade tänkt att plugga hemma och sen skriva upp och sköta körningen på en körskola
Kan man det? Vad ställs för krav på att man följer läroplanen? Hur "bevisar" man att man följer läroplanen?
Tänkte läsa i mina körskoleböcker samt göra proven på datorn.
Kan man det? Vad ställs för krav på att man följer läroplanen? Hur "bevisar" man att man följer läroplanen?
Tänkte läsa i mina körskoleböcker samt göra proven på datorn.