Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ledigt jobb på Falu Bildemontering AB

Startad av Krister Lindholm · 2006-01-30 · 4 svar

Krister LindholmTrådstart
SÄLJARE AV RESERVDELAR

-Falu Bildemontering AB är ett stabilt och modernt företag som jobbar miljömedvetet med demontering av personbilar, mc och snöskoter samt försäljning av begagnade & nya reservdelar via postorder och över disk.
Vi satsar hårt på hög kvalitet, både på reservdelar och service, samt jobbar aktivt på att stärka vår position som leverantör av begagnade reservdelar på den svenska marknaden.
Vi tar hand om ca 750 fordon / år & merparen av dessa är av försäkringsbolag inlösta objekt.


Till vår butik söker vi nu en säljare med ett gediget intresse för motorfordon samt ambitioner att utveckla både sig själv och företaget framåt genom sitt personliga engagemang och intresse.

Vi söker en utåtriktad & effektiv kille eller tjej mellan 25-35 år som har mycket goda datorkunskaper samt trivs i ett stundtals högt tempo!

Personen vi söker tror vi är bosatt i eller omkring Falun & har jobbat med reservdelsförsäljning eller liknande arbetsuppgifter innan, gärna med erfarenhet av Cabas eller unika reservdelsprogram för ett bilmärke eller en produkt.


Din skriftliga ansökan skall vara oss tillhanda före den 17 februari 2006

Varaktighet
Heltid tillsvidare, provanställning.

Lön
Månadslön enl avtal.

Kontaktperson
Krister Lindholm, 023-25530

Ansökan
Vi tar gärna emot ansökan via epost: info@falubildemontering.se

Arbetsgivare
Falu Bildemontering AB
Ingarvets industriområde
Zettergrens Väg 26
79177 Falun

Tel: 023-25530
Fax: 023-16240

E-post: info@falubildemontering.se
Pele
Eftersom jag är 50 men med en erfarenhet både vad gäller bilar och
datorer som kan slå vilken som helst :-)

Å andra sidan, så står jag till arbetsmarknadens förfogande fom 1/4-06
efter att ha jobbat som dataoperatör i 3,5 år i UNIXmiljö samt DOS och Windows.

Jag har ett färdigskrivet CV samt är flyttbar fast jag är lite kluven.....
Jag blir uppsagd med 18 månaders uppsägningstid men jag har inget
jobb att gå till så kan därför stanna hemma med full lön om inte
Falun ser att dom inte klarar sig utan mig.........

Är det kört i grindhålet eller ska jag skicka över CV o referenser??

Pele
Krister Lindholm
Jag ser fram emot din ansökan.
savanna
Hade jag bott i närheten hade jag sökt direkt ....jag är bara 44
Krister Lindholm
Tjänsten tillsatt.

Fler trådar i Off Topic