Eftersom jag är 50 men med en erfarenhet både vad gäller bilar och
datorer som kan slå vilken som helst :-)
Å andra sidan, så står jag till arbetsmarknadens förfogande fom 1/4-06
efter att ha jobbat som dataoperatör i 3,5 år i UNIXmiljö samt DOS och Windows.
Jag har ett färdigskrivet CV samt är flyttbar fast jag är lite kluven.....
Jag blir uppsagd med 18 månaders uppsägningstid men jag har inget
jobb att gå till så kan därför stanna hemma med full lön om inte
Falun ser att dom inte klarar sig utan mig.........
Är det kört i grindhålet eller ska jag skicka över CV o referenser??
Pele
datorer som kan slå vilken som helst :-)
Å andra sidan, så står jag till arbetsmarknadens förfogande fom 1/4-06
efter att ha jobbat som dataoperatör i 3,5 år i UNIXmiljö samt DOS och Windows.
Jag har ett färdigskrivet CV samt är flyttbar fast jag är lite kluven.....
Jag blir uppsagd med 18 månaders uppsägningstid men jag har inget
jobb att gå till så kan därför stanna hemma med full lön om inte
Falun ser att dom inte klarar sig utan mig.........
Är det kört i grindhålet eller ska jag skicka över CV o referenser??
Pele