Motorforum.nu

ForumOff Topic

Lite allt möjligt...

Startad av Krister Lindholm · · 25 svar

Anonymous
Quote:
On 2001-10-29 11:54, Skywalker wrote:
Gör nått bra av det då! :p

:OO
StefaN
Quote:
On 2001-10-29 11:53, JoakimE wrote:
Inte så enkelt att få det så när samma head fil används i samtliga filer ;-)

Not! I login.php finns ingen header! :p
StefaN
En bugg till! ;-) Jag hamnade inte på sida två när jag klickade på visa mitt inlägg efter att ha skrivit!

Dessutom vore det nice med anchors så man hamnar längst ner istället för längst upp på sidan. :-)
Krister Lindholm
Hehe.. Det där med att landa rätt samt anchors har JoakimE lite svårt för, men jag "jobbar" på det... :e

r) HAN jobbar naturligtvis på det!!! ;-)

[ Detta Inlägg ändrades av: Skywalker den 2001-10-29 11:58 ]
StefaN
"Jobbar"... Med en knölpåk?
Krister Lindholm
Ja, eler nått annat långt & hårt! ;-)
Anonymous
Quote:
On 2001-10-29 11:55, StefaN wrote:
Not! I login.php finns ingen header! :p

Du vet att jag kan banna ditt IP va? ;-)
Anonymous
Quote:
On 2001-10-29 11:57, StefaN wrote:
En bugg till! ;-) Jag hamnade inte på sida två när jag klickade på visa mitt inlägg efter att ha skrivit!

Dessutom vore det nice med anchors så man hamnar längst ner istället för längst upp på sidan. :-)

Välkänt fel i phpBB ;-)

_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart

[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-29 12:07 ]
Krister Lindholm
Quote:
Välkänt fel i phpBB ;-)

Förutom att du stavar som en kråka ;-) så ska du väl åtgärda de fel som hittas JoakimE? :e

_________________
/Skywalker
AKA Krister Lindholm
Administratör https://motorforum.nu

[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-29 12:08 ]
StefaN
Quote:
On 2001-10-29 12:02, JoakimE wrote:
Välkänt fel i phpBB ;-)

"Fel"..? Säker på att det inte är en feature? §e
Anonymous
Quote:
On 2001-10-29 12:09, StefaN wrote:
Quote:
On 2001-10-29 12:02, JoakimE wrote:
Välkänt fel i phpBB ;-)

"Fel"..? Säker på att det inte är en feature? §e

Sak samma :e