KKrister LindholmTrådstart2002-05-15FV02 har gjort en logga som jag tycker om! Den kan du se där uppe till vänster! :e
Texten ovanför menyn till höger längst upp vill jag ha bort UTAN att det inte försvinner i
-taggen etc.. Kan du greja det?
Sen skulle jag vilja att menyn & loggan ligger i linje med varandra så att det inte blir en massa dött utrymme upptill!
Se här: https://motorforum.nu/wf/dump.png <- Fv02´s dump! :DEnkelt svar, kollar in det efter mitt teoriprov på onsdag ;)
Btw, PM anyone? :p
KKrister Lindholm2002-05-15 · #PM är fegt.. Vi kör med "Open design" istället.. Mycket trevligare! :D
Skywalker wrote:
PM är fegt.. Vi kör med "Open design" istället.. Mycket trevligare! :D
Har du någon humm öht om vad du snackar om? :OO :p §e
KKrister Lindholm2002-05-15 · #
JoakimE wrote:
Har du någon humm öht om vad du snackar om? :OO :p §e
Nope, men det har mindre betydelse! ;)