Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ljudklipp

Startad av OpelMicke · 2003-04-26 · 4 svar

OpelMickeTrådstart
jag undar om man får ha en dosa med olika ljud hund,höna maskingevär + några till och ha en mik så man kan prata oxå den är 110 decibel (då hör folk när man ropar på dom) *ler* (vet ej hur man får en smiles i inlägget)
Krister Lindholm
Passar nog lite bättre här ;)
Jason
Mitt råd är att låta bli. Finns risk att folk skrattar ihjäl sig. Köp en extra tuta på skroten och koppla in istället om du vill höras :)
OpelMicke
man vill kunna prata också i mikrofonen med folk men man får väl leka med måtta med dom olika ljudklippen och mikrofonen kopplar man in en extra tuta kan man ju inte prata högt.
OpelMicke
hörde en annan som hade en rainbow med ljudklipp det låter ju bra

Fler trådar i Off Topic