OOpelMickeTrådstart2003-04-26jag undar om man får ha en dosa med olika ljud hund,höna maskingevär + några till och ha en mik så man kan prata oxå den är 110 decibel (då hör folk när man ropar på dom) *ler* (vet ej hur man får en smiles i inlägget)
KKrister Lindholm2003-04-26 · #Passar nog lite bättre här ;)
Mitt råd är att låta bli. Finns risk att folk skrattar ihjäl sig. Köp en extra tuta på skroten och koppla in istället om du vill höras :)
man vill kunna prata också i mikrofonen med folk men man får väl leka med måtta med dom olika ljudklippen och mikrofonen kopplar man in en extra tuta kan man ju inte prata högt.
hörde en annan som hade en rainbow med ljudklipp det låter ju bra