Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ljusinställningsapparat

Startad av GiN · 2010-04-25 · 1 svar

GiNTrådstart
Jag har kommit över en ljusinställningsapparat av fabrikat BOSCH. Den är nog väldigt gammal. Den har, som vanligt en lins fram och en skiva längst in för att avläsa ljusbilden. Apparaten är höj- och sänkbar via stängerna den glider i. Nu till min fundering så jag kan börja använda den. Den har en ratt i bakkant som får skivan att röra sig uppåt och neråt. Den är graderad från 17 till 70 men jag har ingen aning om hur man skall använda apparaten. Hoppas någon vet.
Ludde_57
Din dubbelpost är raderad, v.v använd denna tråd.

Fler trådar i Off Topic