om du ändå har ur instrumenteringen kan du inte ta loss samtliga lampor och se om säkringen forfarande går... det är inte säkert att de går att se om det är kortis i en lampa, den kan se hur okej ut som helst. Om säkringen är ok när lamporna är borta är det bara att återmontera en lampa i taget och se när säkringen brinner.