Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mazda MX3

Startad av hans-tomas12 · 2009-02-20 · 16 svar

Opelomegalager
Hej Peter och alla andra hjälpsamma
Nu är biljä......, fan va go den är, besiktigad och GODKÄND. HC 0,18 allt annat 0000000000 utom lamda förstås.GÖTTTTT
TACK
MVH Conny
Chevyboy
Hittade du var slangen skulle sitta?

På forden gick det jag misstänker är motsvarande slang till en mojäng på torpedväggen somm surrar när motorn är igång, därifrån går slang till diverse t-kopplingar för att tilklslut härröra från insugningsröret.

Mvh