FFnudiTrådstart2003-06-19Härmed önskar jag trevlig midsommar på er alla (i ösregnet).
HHyundairaggaren2003-06-19 · #Dito!
Ni är väl nyktra så ni kan köra? :D
/H-raggaren - nykter på grund av sjukdom
KKrister Lindholm2003-06-19 · #Här körs inget på midsommar... :OO
Midsommar... Nu blir ni väl medveten om att vintern börjar närma sig §e
KKrister Lindholm2003-06-19 · #Japps, snart kommer den härliga snön!!! Fyfan.. :x
ja jag får väl ut´bringa en stor skållllllllllll och önska glad midsommar jag med . sup inte skallen av er nu ;) (eller det kanske just de man ska göra )
johan
Det va en regnig midsommar Ludvika men i dag när man skulle hem till stockholm sken solen i Ludvika typiskt. Hoppas dom andra veckorna blir soliga i Dalarna
Micke