Motorforum.nu

ForumOff Topic

Midsommar

Startad av Fnudi · 2003-06-19 · 6 svar

FnudiTrådstart
Härmed önskar jag trevlig midsommar på er alla (i ösregnet).
Hyundairaggaren
Dito!

Ni är väl nyktra så ni kan köra? :D

/H-raggaren - nykter på grund av sjukdom
Krister Lindholm
Här körs inget på midsommar... :OO
Anders
Midsommar... Nu blir ni väl medveten om att vintern börjar närma sig §e
Krister Lindholm
Japps, snart kommer den härliga snön!!! Fyfan.. :x
beolover
ja jag får väl ut´bringa en stor skållllllllllll och önska glad midsommar jag med . sup inte skallen av er nu ;) (eller det kanske just de man ska göra )

johan
OpelMicke
Det va en regnig midsommar Ludvika men i dag när man skulle hem till stockholm sken solen i Ludvika typiskt. Hoppas dom andra veckorna blir soliga i Dalarna

Micke

Fler trådar i Off Topic