Hihi.. Årets skämt!
Mirakelprodukt eller?
Om det funkar? Är det någon som prövat, det verkar vara jättebra ??!
Är det inte som slick 50 eller?
Vet inte. Det verkar alldeles för bra, till mina tickande hydrallyftare kan det funka till. Annars finns det ett annat medel som kan fungera till sådant
"76" oljedepån i Ängelholm, har detta som först tvättar motorn, sedan slås detta medel i motorn med ny olja,
Men detta medel skulle faktist vara bra till allt, skall kolla upp det mer §e
"76" oljedepån i Ängelholm, har detta som först tvättar motorn, sedan slås detta medel i motorn med ny olja,
Men detta medel skulle faktist vara bra till allt, skall kolla upp det mer §e
Om det verkar för bra för att vara sant, så är det oftast det.
Detta har diskuterats på andra motorforum och ingen har kunnat bevisa, ja förutom reklamen då, att det verkligen fungerar.
Och på julafton kommer tomten ner genom skorstenen med julklapparna.
Detta har diskuterats på andra motorforum och ingen har kunnat bevisa, ja förutom reklamen då, att det verkligen fungerar.
Och på julafton kommer tomten ner genom skorstenen med julklapparna.
Tomten kommer väl????
Nä, okay, men slick 50 slår vi i motorerna och intalar oss att det fungerar.
Se så lång tid det har funnits, varför skulle inte detta fungera? :x
Nä, okay, men slick 50 slår vi i motorerna och intalar oss att det fungerar.
Se så lång tid det har funnits, varför skulle inte detta fungera? :x
Slick 50 har jag aldrig provat, men Slick 50 minskar väl bara friktionen i motorn, det "renoverar" inte motorn under körning som detta medel lovar.
Och bara en sådan sak som alla dessa diagram och bilder, t.o.m ljudfiler !! som återfinns på deras hemsida, borde göra vem som helst misstänksam, med statistik och diagram kan vad som helst bevisas.
Och bara en sådan sak som alla dessa diagram och bilder, t.o.m ljudfiler !! som återfinns på deras hemsida, borde göra vem som helst misstänksam, med statistik och diagram kan vad som helst bevisas.