Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Mitsubishi Carisma högt hc-värde

Startad av klotjohan5 · 2010-05-19 · 16 svar

berit
Jag har ju presenterat att man borde se over vehusventilationen....

,,,sedan kanske man borde göra som med gamla dieslar som sotat igen och ger högt k-värde....man idiotgasar runt på 2:an över varvar och beter sig upprepade gånger som om man helst vill att skiten ska sprängas :o jooo då så gör man, rensar fint.....

...katalysatorn är inte kass, då hade CO varit för högt.
golfsnall
ja hur kontrolerar man om vevhusventilationen är okey?

jag har lite svårt att tro att idiotrusa motorn skulle ge något större resultat. och vad skulle då man uppnå med att göra så?