Motorforum.nu

ForumOff Topic

Mora - Sälen - Mora under vasaloppssöndagen

Startad av Klos · 2003-02-13 · 0 svar

KlosTrådstart
Iochmed att det finns(?) relativt många från Dalarna här så kanske jag kan få ett svar på följande..... :q
Hur är det med trafiken den sträckan den dagen? Jag kanske ska skjutsa min syster och hennes sambo men vill veta om det är en 9(?) mil lång kö i båda riktningarna eller är det relativt lugnt efter omständigheterna tro?
Eller är det värsta scenariot en massa sörlänningar som inte kan köra på snö och is som ligger halvt i diket och resten av bilen blockerar vägen?

Fler trådar i Off Topic