Iochmed att det finns(?) relativt många från Dalarna här så kanske jag kan få ett svar på följande..... :q
Hur är det med trafiken den sträckan den dagen? Jag kanske ska skjutsa min syster och hennes sambo men vill veta om det är en 9(?) mil lång kö i båda riktningarna eller är det relativt lugnt efter omständigheterna tro?
Eller är det värsta scenariot en massa sörlänningar som inte kan köra på snö och is som ligger halvt i diket och resten av bilen blockerar vägen?
Hur är det med trafiken den sträckan den dagen? Jag kanske ska skjutsa min syster och hennes sambo men vill veta om det är en 9(?) mil lång kö i båda riktningarna eller är det relativt lugnt efter omständigheterna tro?
Eller är det värsta scenariot en massa sörlänningar som inte kan köra på snö och is som ligger halvt i diket och resten av bilen blockerar vägen?