Supran är grym! :D
https://bil.zon.se/filmer/turbotoyotasupra874.mpg
Kan även tänka mig att betala 5-10 000:- för den i nödfall, men jag vill helst ha den.. Bara HA den! :e
Någon som vill skänka en sån??? ;-)
Kan även tänka mig att betala 5-10 000:- för den i nödfall, men jag vill helst ha den.. Bara HA den! :e
Någon som vill skänka en sån??? ;-)