Motorforum.nu

ForumOff Topic

Mottages med största tacksamhet!

Startad av Krister Lindholm · · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
https://bil.zon.se/filmer/turbotoyotasupra874.mpg

Kan även tänka mig att betala 5-10 000:- för den i nödfall, men jag vill helst ha den.. Bara HA den! :e

Någon som vill skänka en sån??? ;-)
Anonymous
Supran är grym! :D

Fler trådar i Off Topic