Motorforum.nu

ForumOff Topic

Mr Trafikmagasinet

Startad av – · · 4 svar

·Trådstart
Undrar hur SVT har tänkt sig att Trafikmagasinet ska öveleva utan dess grundare...

Kanske är en nedläggning av programmet som ligger bakom alla anklagelser?

Det är ju lite mysko att dom klagar på att Perstad kör testbilarna privat.. Är inte det till fördel för hela programidén att han testkör bilarna så mycket som möjligt? Jag menar: Om han har en testbil när han åker för att köpa mjölk på Konsum så ger ju inte det direkt sämre testresultat!?!?!

Hela grejen verkar lite mysko måste jag säga!
flodis
Minst sagt.
Eller är den svenska avundsjukan såpass stark hos SVT?
·
Jag tycker också att SVT handlat lite för snabbt i frågan. (fast jag vet varför)
CarMan
Jag har sågat trafikmagasinet för länge sedan. På de 4:a senaste åren kanske jag har sett 2 program.
Jag tycker deras tester är så dåliga & det är inga intresanta inslag.

Jag tittar hälder på motorjonalen på kanal5!

Med andra ord så sörjer jag inte!
Ratten
Man överlevde ju Glenning, så det ska nog lösa sig.


[ Detta Inlägg ändrades av: Ratten den 2002-02-21 19:16 ]

Fler trådar i Off Topic