JJoakimETrådstart2002-04-25Två st nya smileysar tillkom idag, :upp och :ner
Och för er skull, hoppas jag att ni använder :upp flitigt för att berömma mitt arbete §e :h
KKrister Lindholm2002-04-25 · #:upp :upp :upp :upp :upp :upp :upp Jockemannen! :D
KKrister Lindholm2002-04-26 · #Nu är det bara utropstecknet & frågetecknet kvar, sen är jag nöjd o glader! ;)
r) :upp
KKrister Lindholm2002-04-26 · #Yeah!! :utrop
Men om man tar bort: :f som jag fö anser hör mer hemma på Lunarstorm, så får alla plats vid sidan om textboxen! :)
KKrister Lindholm2002-04-26 · #Weeeee!!!! :utrop :fraga :e §e
KKrister Lindholm2002-04-26 · #Lägger du in den på motorforum så ska jag hälla in 1000 liter spillolja i ditt brevinkast.
När kommer loggan? ;)
KKrister Lindholm2002-04-26 · #Ge FAN i min ranking!!!! X( ;)
Skywalker wrote:
Ge FAN i min ranking!!!! X( ;)
§e
Men var lugn, den hemska smileyn jag länkade in ovan kommer inte hit ;)