Motorforum.nu

ForumOff Topic

Nya smileysar

Startad av JoakimE · 2002-04-25 · 11 svar

JoakimETrådstart
Två st nya smileysar tillkom idag, :upp och :ner

Och för er skull, hoppas jag att ni använder :upp flitigt för att berömma mitt arbete §e :h
Krister Lindholm
:upp :upp :upp :upp :upp :upp :upp Jockemannen! :D
Krister Lindholm
Nu är det bara utropstecknet & frågetecknet kvar, sen är jag nöjd o glader! ;)
r) :upp
Anonymous
Dessa :fraga :utrop
Krister Lindholm
Yeah!! :utrop

Men om man tar bort: :f som jag fö anser hör mer hemma på Lunarstorm, så får alla plats vid sidan om textboxen! :)
Anonymous
Fixat §e
Krister Lindholm
Weeeee!!!! :utrop :fraga :e §e
Anonymous
Passande just nu §e
xxrotflmao.gif
Krister Lindholm
Lägger du in den på motorforum så ska jag hälla in 1000 liter spillolja i ditt brevinkast.

När kommer loggan? ;)
Krister Lindholm
Ge FAN i min ranking!!!! X( ;)
Anonymous
Skywalker wrote:
Ge FAN i min ranking!!!! X( ;)

§e
Men var lugn, den hemska smileyn jag länkade in ovan kommer inte hit ;)
Krister Lindholm
JoakimE wrote:
Skywalker wrote:
Ge FAN i min ranking!!!! X( ;)

§e
Men var lugn, den hemska smileyn jag länkade in ovan kommer inte hit ;)

Tack för det ;)

Fler trådar i Off Topic