Motorforum.nu

ForumOff Topic

Nytt utseende, men samma innehåll.

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-23 · 4 svar

Krister LindholmTrådstart
Hej alla.

I dag lyckades jag uppgradera till den senaste versionen av detta forum.
Uppgraderingen innebär lite annat utseende & nån enstaka ny funktion som man egentligen inte behöver bry sig om ett dugg.

Allt är precis som förr om man "bara" vill skriva & läsa.. Vill man bli mer avancerad man kan nu ansluta sitt Facebook-konto & posta sina inlägg där på samma gång som man skriver i forumet, om man nu vill det. Helt upp till var & en alltså.

Det jag hoppas & tror på är att vi nu fått bukt på spammet som våra ihärdiga moderatorer slitit som djur med på slutet för att få bort.
Många av er har inte ens märkt av det då våra moderatorer jobbat som iglar! :p

Nåväl.. Hoppas ni inte känner helt förvirrade av det nya forumet & att motorforum.nu kan fortsätta vara en trivsam oas för motorsnack!
MoPar 66
Det enda som jag tycker ser lite dåligt ut är att Facebook appen vid sidan snor för mycket utrymme
Så ser man frågan men inte om nån har svarat :-/
Krister Lindholm
@MoPar 66 66156 wrote:
Det enda som jag tycker ser lite dåligt ut är att Facebook appen vid sidan snor för mycket utrymme
Så ser man frågan men inte om nån har svarat :-/


Du har såklart helt rätt.. La den så den ligger i senaste svaret istället. :)
Krister Lindholm
@Birp 66158 wrote:
Du har såklart helt rätt.. La den så den ligger i senaste svaret istället. :)


Gjorde jag ju inte alls det.. Gömde den mer än så! :D
mattiassennehed
För små fonter i ämneslistan.
Den ljusblåa färgen för otydlig.
I övrigt ok.
Nu har jag gnällt färdigt.

Fler trådar i Off Topic