KKrister LindholmTrådstartJag lyfte ur motorn på svärfars fiero häromdan(Igen. Det gick på 1,5 timmar.
Det tyckte jag var fort. Vi hadde inte tillgång till tryckluft, då hadde det nog gått fortare.
https://www.cson.tk
Lika bra o fortsätta med onödigt vetande ;-) :
Jag har bytt bägge stötdämparna bak på en Volvo 244 på under 10 minuter utomhus, med tryckluft & grymt bakfull strax innan vi drog i väg med ovan nämd bil till Gunde Motors invigning o kollade åp hans Porsche :e
Bytte vattenpump på min Omega på 1 timme
Edit: var tredje gången på en vecka!
Jag bytte termostat på en opel med 6:a en gång, tror det var en Omega. Det var ett rent helvete! Dummare konstruktion finns inte. Satt din vattenpump likadant?
Jag gjorde inenting på långt under en timme förra veckan slå det ni om ni kan!!!
Jag byggde en nätgrill och monterade denpå min Peugeot 206:a idag.
Det tog sju timmar sammanlagt. :-)
[ Detta Inlägg ändrades av: Tor den 2002-03-29 23:41 ]
På tisdag så ska motorn i igen. antar att det tar minst dubbla tiden mot att lyfta ur den.
Bytte kupéfläkt på min gamla 240 i vintras.
Gick på under 2 timmar med kringtid.