Spelar mindre roll, på alla mina tidigare hondor snurrade gladerligen på enbart helsyntet i motorerna som även många hondaverkstäder med rekommenderar,,, men som sagt för dessa växellådor gäller vanlig mineralolja eller då delsyntet.
Olja i växellådan honda civic
okej så du menar jag kan pyttsa halvsyntet i växellådan !? eller va de i motorn du menade... den går väl bra å fortsätta köra på halvsyntet
Pytsa du med den olja du råkar ha hemma så blir det bra med det,,, alltså delsyntet till mineral ingert konstigare med.