Motorforum.nu

ForumOff Topic

olja på marken

Startad av icaaq · 2004-03-09 · 1 svar

icaaqTrådstart
tjenare....jag har haft en läckande volvo.
Finns det något bra sätt att ta bort den olja som hamnat på backen?

mv icaaq
Krister Lindholm
Sågspån eller riktigt saneringsmedel, ex Sugol är att föredra..

Sen blir det till att tvätta med ("miljövänlig") avfettning & rikligt med vatten för att få det någorlunda bra igen.

Fler trådar i Off Topic