Motorforum.nu

ForumOff Topic

passa på att plocka delar

Startad av OpelMicke · 2007-06-01 · 0 svar

OpelMickeTrådstart
Såg att några skrotar har fått in runt ca 150 bilar i dag, så passa på och åk till era lokala skrotar och fynda delarna du behöver, dom kanske säljer extra billigt i.o.m att dom får mycke att göra nu.. bara ett tips ;)

Fler trådar i Off Topic