Motorforum.nu

ForumOff Topic

Prestandamätning av forumet!

Startad av Krister Lindholm · 2005-12-14 · 7 svar

Krister LindholmTrådstart
Jag tycker att forumet går segare & segare & vill ha Era reflektioner i frågan.
Vänligen delta i ömröstningen. :)
Ludde_57
Det är nog den nya förstasidan... §e

Men ja, det går segare att posta ett inlägg nu (ibland)
Krister Lindholm
ok, men delta gärna i omröstningen då! ;)
Ludde_57
Birp wrote:
ok, men delta gärna i omröstningen då! ;)
:eek: Går det att rösta nu också!?

Men nu så är det premiärröstat i alla fall.
Krister Lindholm
Klart det går att rösta, det har det väl gjort länge..?
Ludde_57
Har det?
Jag har dåligt minne...
Krister Lindholm
Har det någonsin inte funkat?
Jag har oxå dåligt minne...
MoPar 66
@Birp 11330 wrote:
Jag har oxå dåligt minne...



Blir så när man blir gammal (50+) Birp hehe

Fler trådar i Off Topic