KKrister LindholmTrådstart2005-12-14Jag tycker att forumet går segare & segare & vill ha Era reflektioner i frågan.
Vänligen delta i ömröstningen. :)
Det är nog den nya förstasidan... §e
Men ja, det går segare att posta ett inlägg nu (ibland)
KKrister Lindholm2005-12-14 · #ok, men delta gärna i omröstningen då! ;)
Birp wrote:
ok, men delta gärna i omröstningen då! ;)
:eek: Går det att rösta nu också!?
Men nu så är det premiärröstat i alla fall.
KKrister Lindholm2005-12-14 · #Klart det går att rösta, det har det väl gjort länge..?
Har det?
Jag har dåligt minne...
KKrister Lindholm2005-12-14 · #Har det någonsin inte funkat?
Jag har oxå dåligt minne...
@Birp 11330 wrote: Jag har oxå dåligt minne...
Blir så när man blir gammal (50+) Birp hehe