KKrister LindholmTrådstartJag vill bara ge en vink om möjligheten att skicka privata meddelanden till varandra här i forumet.. Leta runt lite i menyn uppe till höger ;-) CarMan: Du har minst ETT nytt privat meddelande ;-)